[informacje] Wpłaty

Strona serwera: http://allseron.pl
Fanpage: https://facebook.com/Allseron

Moderator: volix

Awatar użytkownika
volix
Posty: 2806
Rejestracja: 22 wrz 2005, 19:19
Kontaktowanie:

[informacje] Wpłaty

Postautor: volix » 07 sty 2010, 19:33

Nie pobieramy żadnych opłat za prowadzenie naszej społeczności, a wpłaty w całości przekazywane są na utrzymanie łącz i maszyn, oraz modernizacje komputerów i urządzeń telekomunikacyjnych koniecznych do prawidłowego działania forum i stron.


  1. Strona www - Tu możesz dokonać wpłaty: Allseron.pl
  2. Jak wpłacić ?
    • Wejdź na stronę Allseron.pl
    • Wybierz kwotę (10/20/50/100/sms), większe poprzez kombinacje na w/w.
    • Po kliknięciu przycisku WPŁAĆ jednej z opcji na stronie, zostaniecie przeniesieni na stronę systemu transakcyjnego Dotpay, gdzie wybieracie Waszą formę płatności, dalej realizacja przebiega jak zwykły przelew. Po dokonaniu płatności, wylogujcie się z konta internetowego a zostaniecie przeniesieni ponownie na stronę Dotpay, NIE ZAMYKAJCIE OKNA PRZEGLĄDARKI gdzie zobaczycie kod transakcji, ten kod starannie zapiszcie, będzie konieczny do odebrania nagrody.
    • Teraz wracamy na stronę Allseronu i klikamy przycisk ODBIERZ. Upewnijcie się dwa razy, że Wasza postać nie jest zalogowana. To warunek całkowicie i absolutnie krytyczny. Następnie bardzo starannie wpiszcie IMIĘ POSTACI, KTÓRA MA OTRZYMAĆ NAGRODĘ, sprawdźcie dwa razy czy nie ma w imieniu żadnej literówki i na końcu wpiszcie kod autoryzacyjny, który otrzymaliście od Dotpay.
    • Teraz klikamy Odbierz! i nagroda zostaje przekazana na wskazane konto w grze.
    • Uwaga: jeśli postać będzie zalogowana, lub nieprawidłowo wpiszecie imię postaci, kod zostanie zużyty, i wypłata ZNACZNIE się wydłuży, a może nawet w ogóle nie nastąpić. Proszę więc bardzo dokładnie wpisywać te dane.



Uwagi dla wpłacających:

  • Przedmioty:
    1. Przedmiot którego enczant został podniesiony z premium poprzez safe enchant o trzy lub więcej pkt, staje się niezbywalną własnością postaci enczantującego.
    2. Ważne: przedmiot staje się własnością postaci która jako ostatnia podniosła "safe enczant" danego przedmiotu o trzeci (lub więcej) pkt.
    3. Przedmiot ten, nie może w żaden sposób być utracony przez właściciela, i jest śledzony po unikatowym numerze identyfikacyjnym.
    4. W przypadku utraty przedmiotu na skutek śmierci, kradzieży lub jakiegokolwiek innego wydarzenia losowego bądź nie, będzie on natychmiast z powrotem przeniesiony do ekwipunku postaci właściciela.
    5. Zabronione jest przekazywanie takiego przedmiotu osobom 3cim, odsprzedawanie, pożyczanie i tym podobne.
    6. Ważne: W przypadku złamania powyższego zakazu, przedmiot automatycznie traci opisane wyżej "ubezpieczenie" i po przeniesieniu go do ekwipunku właściciela zdejmowany jest 1 pkt enczantu z przedmiotu bez zwrotu punktów.
    7. Przedmiot zostaje przypisany do konta właściciela i może on być używany przez wszystkie postacie konta.
    8. Przedmiot może być przekazany innemu graczowi po usunięciu z niego wszystkich enchantow zakupionych z dotacji 100%.
  • Dotacjami zajmuje się tylko i wyłącznie: Eliot.
Ostatnio zmieniony 28 sie 2014, 20:38 przez volix, łącznie zmieniany 36 razy.

Awatar użytkownika
volix
Posty: 2806
Rejestracja: 22 wrz 2005, 19:19
Kontaktowanie:

Postautor: volix » 14 sty 2012, 17:29

Nagrody dla wspomagających:
Ofertę przejrzeć, jak i zamienić TA ([I]Tokeny Allseron) na przedmioty można w grze poprzez NPC: Mei, przebywającą na rynku w Giran.[/I]


  1. N o wo ś c i:
    • 20x TA = Paczka: Karta Allseron. (+100% EXP SP, 14 dni)
    • 5x TA = Mikstura przemiany: Kryształ dusz. (Zmiana koloru kryształu dusz)

  2. V i t a l i t y
    Regeneracja poziomu VIT na 4ty poziom.
    • 3x TA = Miksturka na odnowę Vitality.

  3. Z w o j e:
    1. Blessed Enchant:
      Przy nieudanej próbie przedmiot nie ulega krystalizacji, tylko spada poziom enczantu na 0.

      Zbroja:
      • 10x TA = Blessed Scroll: Enchant Armor (D)
      • 20x TA = Blessed Scroll: Enchant Armor (C)
      • 30x TA = Blessed Scroll: Enchant Armor (B)
      • 40x TA = Blessed Scroll: Enchant Armor (A)
      • 50x TA = Blessed Scroll: Enchant Armor (S)

      Broń:
      • 20x TA = Blessed Scroll: Enchant Weapon (D)
      • 30x TA = Blessed Scroll: Enchant Weapon (C)
      • 40x TA = Blessed Scroll: Enchant Weapon (B)
      • 60x TA = Blessed Scroll: Enchant Weapon (A)
      • 100x TA = Blessed Scroll: Enchant Weapon (S)

    2. Bezpieczny Enczant:
      Tymi zwojami zenczantujesz przedmiot bez ryzyka.
      Ograniczenia: zbroja max +25; broń max: +50; biżuterii bezpieczny enczant nie obejmuje.
      Zwojami "Safe" postacie mogą handlować.


      Zbroja:
      • 20x TA = Safe: Scroll Enchant Armor (D)
      • 40x TA = Safe: Scroll Enchant Armor (C)
      • 60x TA = Safe: Scroll Enchant Armor (B)
      • 80x TA = Safe: Scroll Enchant Armor (A)
      • 100x TA = Safe: Scroll Enchant Armor (S)

      Broń:
      • 40x TA = Safe: Scroll Enchant Weapon (D)
      • 80x TA = Safe: Scroll Enchant Weapon (C)
      • 100x TA = Safe: Scroll Enchant Weapon (B)
      • 140x TA = Safe: Scroll Enchant Weapon (A)
      • 200x TA = Safe: Scroll Enchant Weapon (S)

    3. Zwoje z buffem:
      Po użyciu postać otrzymuje aure na 1 godzine (o maksymalnym lv buffa).
      • 1x TA = 10 sztuk - Scroll Of Guidance (Event)
      • 1x TA = 10 sztuk - Scroll of Death Whisper (Event)
      • 1x TA = 10 sztuk - Scroll of Focus (Event)
      • 1x TA = 10 sztuk - Scroll of Acumen (Event)
      • 1x TA = 10 sztuk - Scroll of Haste (Event)
      • 1x TA = 10 sztuk - Scroll of Agility (Event)
      • 1x TA = 10 sztuk - Scroll Of Might (Event)
      • 1x TA = 10 sztuk - Scroll Of Wind Walk (Event)
      • 1x TA = 10 sztuk - Scroll Of Shield (Event)


  4. O z d o b y:
    1. Skrzydła:
      Widoczne na wszystkich rasach/klasach!

    2. Czapki i maski:
      Wszystkie które są dostępne, uzyskasz za 50 pkt.
      Podgląd: Ivory Tower ; Type: Accessory ; zakładka: Item.


    3. Mikstury:
      • 3x TA = Facelifting Potion - (A/B/C)
      • 3x TA = Deye Potion - (A/B/C/D)
      • 3x TA = Hair Style Change Potion - (A/B/C/D/E/F/G)

  5. P ł a s z c z e:
    Płaszcze dają dodatkowe bonusy -> plusy (+) ale niektóre też zabierają coś w zamian -> minusy (-)
    • 50x TA = Płaszcz Sprawności
      + 5% szybkości ataku fizycznego
    • 50x TA = Płaszcz Regeneracji
      + 3 pkt regeneracji many na tick
    • 50x TA = Płaszcz Tchórza
      + 5 pkt szybkości poruszania się
    • 50x TA = Płaszcz Tragarza
      + 50% udźwigu
      + 10 miejsc na przedmioty w ekwipunku
    • 50x TA = Płaszcz Kowala
      + 10 many na tick podczas siedzenia
    • 50x TA = Płaszcz Uzdrowień
      +7% efektywność leczenia
    • 80x TA = Płaszcz Perfekcji
      + 3 celność
      + 15% fizyczny atak
      - znaczna redukcja siły krytyka (które zadajesz)
    • 80x TA = Płaszcz Twierdzy
      + 7% fizycznej obrony
      + 7% magicznej obrony
      + 50% regeneracji życia
    • 80x TA = Płaszcz Wierzby
      + 2 uniki, gdy nosisz płaszcz
      + 2 pkt uników, gdy postać biegnie
      + 1 pkt uników, dodatkowo jeśli nosisz lekką zbroje
      + 1 do uniknięcia skili
    • 100x TA = Płaszcz Odporności
      + 15% odporności na stun
      + 15% odporności na bleed
      + 15% odporności na sleep
      + 15% odporności na poison
      + 15% odporności na hold/root
      + 15% odporności na mentalne ataki
      + 15% odporności na debuffy
    • 100x TA = Płaszcz Odpierania
      + 20 pkt odporności na element ognia
      + 20 pkt odporności na element wody
      + 20 pkt odporności na element wiatru
      + 20 pkt odporności na element ziemi
      + 20 pkt odporności na element święty
      + 20 pkt odporności na element mroczny
    • 120x TA = Płaszcz Świętości
      + 20 pkt odporności na element święty
      + 20 pkt elementu świętego do broni
      + 5% efektywność leczenia (jak prayer)
    • 120x TA = Płaszcz Przeklętych
      + 20 pkt odporności na element mroczny
      + 20 pkt elementu mrocznego do broni
      + 1% szansy na lethal (blow)
    • 120x TA = Płaszcz ognia
      + 20 pkt odporności na element ognia
      + 20 pkt elementu ognia do broni
      + 3% większe obrażenia zadajesz w walce z graczami
    • 120x TA = Płaszcz Wody
      + 20 pkt odporności na element wody
      + 20 pkt elementu wody do broni
      + 10% odporności na obrażenia z łuku/kuszy
    • 120x TA = Płaszcz Ziemi
      + 20 pkt odporności na element ziemi
      + 20 pkt elementu ziemi do broni
      + otrzymywane "krytyki" o 5% słabsze
      + 3% do obrony w walce z graczami
    • 120x TA = Płaszcz Wiatru
      + 20 pkt odporności na element wiatru
      + 20 pkt elementu wiatru do broni
      + 10% zwiększona szansa na uniknięcie "krytyka"
    • 120x TA = Płaszcz Gran Kaina
      + 5% magicznego ataku
      + 5% fizycznego ataku
      - 8% magicznej obrony
      - 8% fizycznej obrony
      - 3 pkt uników
      + 5% siły zadanego "krytyka" (fiz)
      + 5% szansy na zadanie "krytyka"
      + 1 szansa na magiczne "krytyki"
      + 10 pkt obrony na element święty i mroczny
    • 120x TA = Płaszcz Evy
      + 3 pkt szybkości poruszania się
      + 3 pkt uników
      + 2 pkt regeneracji many na tick
      - 5% siły fizycznego ataku
      - 5% siły magicznego ataku
      + 10 pkt obrony na element wody i święty
    • 120x TA = Płaszcz Paggiro
      + 3 pkt celności
      + 8% szybkości ataku fizycznego
      - 5% magicznej obrony
      - 5% fizycznej obrony
      + 10 pkt obrony na element ognia
    • 120x TA = Płaszcz Shilen
      + 10% szansy na udany atak typu bleed
      + 10% szansy na udany atak typu poison
      + 10% szansy na udany atak typu stun
      + 10% szansy na udany atak typu hold
      + 10% szansy na udany atak typu sleep
      - 5% magicznej obrony
      - 5% fizycznej obrony
      + 10 pkt obrony na element mroczny i wiatru
    • 120x TA = Płaszcz Einhasad
      + 5% fizycznej obrony
      + 5% magicznej obrony
      + 10% Shiled Block Chance
      + 10% Shiled Block Defence
      - 3% fizycznego ataku
      - 3% magicznego ataku
      - 3% szybkości poruszania się
      + 10 pkt obrony na element święty i mroczny
    • 120x TA = Płaszcz Sahya
      + 5% szybkości inkantacji zaklęć
      + 1 pkt regeneracji many na tick
      + zużycie many zmniejszone o 8%
      - 5% magicznej obrony
      - 5% fizycznej obrony
      + 20 pkt obrony na element wiatru
    • 120x TA = Płaszcz Dzikiej Magi
      + 1 szansa na magiczne "krytyki"
      + 8% magicznego ataku
      - 4% szybkości inkantacji zaklęć
    • 120x TA = Płaszcz Magicznej Zagłady
      + 7% magicznego ataku
    • 120x TA = Płaszcz Reakcji
      + 5% szybkości inkantacji zaklęć
      + 5% szybkości ataku fizycznego
      + 3 pkt szybkości poruszania sie
      - 3 pkt uników
      - 5% fizycznej obrony
      - 5% magicznej obrony
    • 120x TA = Płaszcz Ryzyka
      + 10% siły zadanego "krytyka" (fiz)
      + 10% szansy na zadanie "krytyka"
      + 2 pkt celności
      - 10% fizycznej obrony
      - 10% magicznej obrony
    • 120x TA = Płaszcz Celności
      + 5 pkt celności
      + 5% siły zadanego "krytyka" (fiz)
    • 120x TA = Płaszcz Cierni
      + 10% : odbijasz 10% z zadanych Ci obrażeń zadanych w walce wręcz
      + 3% szansy na odbicie buffów/debuffów fizycznnych/magicznych
      - 10% : jesteś podatniejszy na debufy/cansel
    • 120x TA = Płaszcz Wiatrów Magi
      +5% szybkości inkantacji zaklęć
    • 120x TA = Płaszcz Niewidzialności
      - 50% : słabiej bijesz w walce z graczami
      + niewidzialność (tak jak skill silent move)
    • 120x TA = Płaszcz Potęgi Uderzenia
      + 6% fizycznego ataku
    • 120x TA = Płaszcz Ostrości
      + 10% siły zadanego "krytyka" (fiz)
    • 80x TA = Płaszcz Sumonera
      Daje 3 skile typu buff modyfikujące statystyki sumona. Sumon może używać jednej naraz:
      1. Umiejętność:
        + 10% magiczny atak
        + 10% fizyczny atak
        + 5% szybkość fizycznego ataku
        + 5% szybkość inkantacji zaklęć
        - 10% magiczna obrona
        - 10% fizyczna obrona
        - 50hp/5sek
      2. Umiejętność:
        Usunięcie efektu działania umiejętności 1, 3 - z sumona.
      3. Umiejętność:
        + 25% odporność na debuffy
        - 50hp/5sek

    Dla zainteresowanych, statystyki starych peleryn (Nie są już dostępne, mają status pamiątki, kolejne nie powstaną już nigdy więcej):
    • Peleryna Konopna
      + 3 pkt regeneracji many na tick
    • Peleryna Bawełniana
      + 3 pkt regeneracji życia na tick
    • Peleryna Jedwabna
      + 5 pkt szybkości poruszania się
    • Peleryna Rycerza
      + 10% Shiled Block Defence
      + 10% odporności na stun
    • Peleryna Pajęczynowa
      + 25% odporności na stun/sleep
      + 25% odporności na paralyze/mental
      + 25% odporności na hold/root
    • Peleryna Magii
      + 10% magicznego ataku
    • Peleryna z Mithrilu
      + 25% odporności na poison
    • Peleryna Samoobrony
      + 7% fizycznej obrony
      + 7% : odbijasz 7% z zadanych Ci obrażeń zadanych w walce wręcz
    • Peleryna Starożytnych
      + zmniejsza reuse magii o 10%
      + zmniejsza fizyczne reuse o 10%
      + 7% więcej many
    • Peleryna Ochronna
      + 15 pkt odporności na element ognia
      + 15 pkt odporności na element wody
      + 15 pkt odporności na element wiatru
      + 15 pkt odporności na element ziemi
    • Peleryna Piekielna
      + 5% szybkości ataku fizycznego
    • Peleryna Ducha
      + 5% szybkości inkantacji zaklęć
    • Peleryna Boska
      + 20 pkt odporności na element święty
      + 20 pkt odporności na element mroczny
      + 2% szybkości ataku fizycznego
    • Peleryna Niewidzialności
      - 50% : słabiej bijesz w walce z graczami
      + niewidzialność (tak jak skill silent move)
    • Peleryna Cienia
      + 2 pkt uników, gdy nosisz płaszcz
      + 1 pkt uników, gdy postać biegnie
      + 1 pkt uników, dodatkowo jeśli nosisz lekką zbroje
    • Peleryna ze Złotego Runa
      + 10% siły zadanego "krytyka" (fiz)
      + 15% szansy na zadanie "krytyka"
    • Peleryna Ciszy
      + 25% odporności na cansel

  6. S p e c j a l n e transfery [opcja wstrzymana do odwołania]:
    Za pkt możesz nabyć bezpośrednio ze sklepiku przedmioty potrzebne do skorzystania z niżej wymienionych transferów. (albo sprzedać graczowi ten przedmiot - są przekazywalne)
Ostatnio zmieniony 10 paź 2014, 13:12 przez volix, łącznie zmieniany 44 razy.
Powód: update
(\(\
( - -)
((') (')

Oś czasu: gracz (od 09/2005) • gamemaster (od 12/2009) • developer (od 01/2010) • administrator (od 12/2011) • gracz (do 10/2013) • gamemaster (do 11/2015) • developer (do 11/2015) • administrator (do 11/2015)

Awatar użytkownika
volix
Posty: 2806
Rejestracja: 22 wrz 2005, 19:19
Kontaktowanie:

Postautor: volix » 14 lut 2012, 17:45

Pasek stanu dotacji, okres miesięczny:

Obrazek
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2012, 15:59 przez volix, łącznie zmieniany 1 raz.
(\(\
( - -)
((') (')

Oś czasu: gracz (od 09/2005) • gamemaster (od 12/2009) • developer (od 01/2010) • administrator (od 12/2011) • gracz (do 10/2013) • gamemaster (do 11/2015) • developer (do 11/2015) • administrator (do 11/2015)

Awatar użytkownika
volix
Posty: 2806
Rejestracja: 22 wrz 2005, 19:19
Kontaktowanie:

Postautor: volix » 04 kwie 2015, 15:54

Przypominam! :p

Przedmioty nabyte za Tokeny Allseron, którymi nie można handlować, w większości są przekazywalne w ramach konta. (Za pośrednictwem Tajemniczego Handlarza. W większości miast spotkać go można w okolicy magazynów)
(\(\
( - -)
((') (')

Oś czasu: gracz (od 09/2005) • gamemaster (od 12/2009) • developer (od 01/2010) • administrator (od 12/2011) • gracz (do 10/2013) • gamemaster (do 11/2015) • developer (do 11/2015) • administrator (do 11/2015)


Wróć do „Informacje dotyczące serwera”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Style created by volix based on template created by Matti.
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
© 2004-2015 by Allseron.
 

 

cron